.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختتامیه ششمین نمایشگاه فن آوری اطلاعات و ارتباطات مازندران
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران در مراسم اختتاميه ششمين نمايشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات استان مازندران با بيان اينكه برگزاري اين نمايشگاه مي‌تواند نمايانگر تمام فعاليت‌هاي علمي، صنعتي، تخصصي، تجاري و بازرگاني كشور در حوزه IT باشد...
اختتامیه ششمین نمایشگاه فن آوری اطلاعات و ارتباطات مازندران

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مازندران گفت: نمايشگاه ارتباطات مازندران بزرگ‌ترين نمايشگاه IT منطقه مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز ، عباس رمداني در مراسم اختتاميه ششمين نمايشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات استان مازندران با بيان اينكه برگزاري اين نمايشگاه مي‌تواند نمايانگر تمام فعاليت‌هاي علمي، صنعتي، تخصصي، تجاري و بازرگاني كشور در حوزه IT باشد، اظهار اميدواري كرد؛ اين نمايشگاه از سال‌هاي آينده به گونه‌اي برگزار شود كه بتواند به عنوان بزرگ‌ترين نمايشگاه حوزه IT در منطقه باشد.

وي افزود: برگزاري ششمين نمايشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات توانسته است فرصت خوبي براي نمايش توليدات متخصصان عرصه IT كشور باشد.

رمداني اظهار داشت: بيش از 50 شركت در اين نمايشگاه محصولات خود را در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات به نمايش گذاشتند كه توانسته است ظرفيت‌‌هاي بالقوه استان را به معرض نمايش بگذارد.

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مازندران ادامه داد: با توجه به اينكه ششمين نمايشگاه فن آوري اطلاعات و ارتباطات مازندران براي نخستين بار در مجتمع تخصصی نمايشگاهي ساري برگزار شد، استقبال خوبي از سوي مردم و مسئولان به عمل آمد.

وي با قدراني از مسئولان استان در برگزاري اين نمايشگاه خاطرنشان كرد: قطعا برگزاري نمايشگاه در زمينه‌هاي مختلف مي‌تواند جايگاه صنعت استان را از نظر كمي و كيفي ارتقا دهد و براي دستيابي به اهداف توسعه استان در سند چشم انداز ايران 1404 نيازمند تلاش و وفاق در بخش‌هاي دولتي و خصوصي هستيم.

رمداني تصريح كرد: ظرفيت‌‌هاي لازم براي توسعه صنعت IT و ايجاد شهرهاي الكترونيكي در استان مازندران وجود دارد و سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان مازندران مي‌تواند با تدوين برنامه‌هاي كاربردي زمينه‌هاي تحقق اين صنعت را فراهم كند.

وي موفقيت بيشتر نمايشگاه را مستلزم برنامه‌ريزي دانست و گفت: دولت بايد بستر و شرايط را به گونه‌اي فراهم كند كه بخش خصوصي بتواند در عرصه جهاني نيز حضور موثر و مفيدي داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.822 seconds.